top of page

למה בעצם אנחנו סובלים בכלל?

״האדם״ חושב שהוא בא לעולם כדי להימנע מכאב ולצבור הנאות. אבל בתפיסה הזו הוא מייצר יותר סבל.



אדם סובל

כי הוא אומר עכשיו לא טוב, אחר כך יהיה יותר טוב. ופה כבר נדלקת נורה אדומה.


קבלת הסבל היא מסע אל תוך המוות. בהתמודדות עם כאב עמוק, כשאתם מאפשרים לו להיות ומביאים את תשומת לבכם לתוכו, אתם נכנסים אל המוות באופן מודע.

אחרי שתמותו את המוות הזה, תבינו שאין מוות - ושאין ממה לפחד. ״רק האגו מת".

אל תנסו לברוח מן הכאב, עמדו מולו. חושו אותו במלואו. חושו אותו – אל תחשבו עליו! בטאו אותו אם זה הכרחי, אבל אל תיצרו במוחכם תסריט סביבו.

מקדו את כל תשומת לבכם בהרגשה ולא באדם, או במצב שלכאורה יצרו אותה. אל תניחו למוח להשתמש בכאב כדי ליצור לעצמכם זהות של קורבן."

העניין הוא למות לפני שאנחנו מתים.

כדי להגיע לשלווה, צריך להתחיל לקלף שכבות ״מהאגו שלנו״ התנו אותו לחשוב שמוות הוא דבר רע או כואב. למעשה ״מוות״ הוא רק המוות של האגו״ לכן אנשים מפחדים לקלף מהאגו שהם יצרו לאורך השנים.


אנשים רב הזמן נמצאים במערכות הישרדות לא קלות והן בנויות משכבות שונות ודפוסים שונים שאנחנו סוחבים מן העבר. החינוך הנורמות החברתיות גמרו לנו במשך השנים לשים ״מנגנוני הגנה״ ״ומסכות״ על מנת להיות שייך ולהרגיש חלק מהחברה.

חוסר הוודאות בדרך כלל משתק אותנו ואנחנו לא במיוחד אוהבים שינויים.

אתה מאבד אך ורק את מה שאתה נקשר אליו, שחרר אותו והוא יהיה שלך לנצח."

"הארה פירושה התעלות מעל החשיבה, מבלי לרדת לרמות שמתחת לחשיבה, לרמה של בעל חיים או צמח. במצב של הארה ניתן להשתמש במוח החושב כאשר זקוקים לו, אבל בצורה ממוקדת ויעילה הרבה יותר."

לא תוכל לעשות שום דבר כדי להתעורר.

בגלל שכל מאמץ שלך להתעורר הוא מזוייף לגמרי. זה הרצון של האגו להגדיל את עצמו. וזה לעולם לא יוביל לשחרור. כל מה שאתה יכול לעשות הוא להיות מודע לעצמך כפי שאתה ללא שיפוט.

העבודה שלי עם אנשים היא שחרור מחסומים רגשיים, טראומות, ותהליך פירוק האגו״ להגיע להבנה צלולה יותר ואיכות חיים בריאה יותר.

התפתחות רוחנית, תודעתית.

לזמן את המציאות שאנחנו באמת רוצים, ולא בעזרת ״מילים״ אלה, בעזרת פרקטיקות אינטנסיביות של כאן ועכשיו. התהליך איתי זה רק למי שבאמת רוצה לעבור שינוי בחיים. זה תהליך עמוק ורגשי.

 

אני מזמין אתכם להצטרף לתוכנית העומק שלי,

ללמוד עוד על השיטות שלי,

להצטרף לעמוד האינסטגרם שלי,

לצפות בערוץ היוטיוב שלי,

ולצפות בערוץ הטיק-טוק שלי.



28 צפיות
bottom of page