top of page

למה זה כל כך קשה להשתנות?


למה השינוי כל כך קשה?

למה כל כך הרבה אנשים מדברים על עתיד טוב יותר, על גוף טוב יותר או חשיבה טובה יותר, אבל בכל זאת הם לא יכולים באמת להשתנות ברמה העמוקה יותר?

היבטים של האגו, החיווט, הפחדים הקיומיים הקדומים דפוסים אינסופיים של אחיזה לצבירת הנאות והימנעות מכאב.

העבודה שלנו, מערכות היחסים שלנו, האמונות שלנו, עצם המחשבות שלנו וכל דרך החיים שלנו.

אתה יכול בקלות כמו רוב האנשים בכדור הארץ להיכנע לאגו, לדפוסים הישנים הלא מודעים והאינסופיים שלו.


אתה יכול בקלות לחיות במצב נוירוטי, לחוץ עם מחשבה ש-לחשוב את המחשבות שלך יהיו הפתרון שלך עבור מה שאתה מכנה אותן ״הבעיות שלך בחיים״.


אתה יכול בקלות לבחור את העיסוק שלך בחיים על בסיס לוגיקה, אינטלקט ולהחליט החלטות דרך המשקפיים של האגו כדי שהוא ירגיש בטוח ומוגן.


אתה בקלות יכול להמשיך במחשבות קומפולסיביות תמידיות וחזרתיות, להיתקע במקום הנוח ולקום כל יום לאותה עבודה, אותם הדפוסים, אותם מערכות היחסים, אותה הסביבה, אותם ההתנהגויות ואותה המשכורת.


אתה יכול בקלות להמשיך לתת לכימיה שלך לנהל אותך, לסבול מלחץ, חרדות, מחשבות טורדניות ולגרום להחלטות שגויות ולא מודעות.


אתה יכול בקלות להישאר עם הפרדיגמות הישנות שלך שהאגו בנה לעצמו על בסיס מקרי עבר, דפוסים קבועים, היסטוריה, חינוך ואיך שאתה תופס את עצמך.


אתה יכול בקלות להיכלא לחיווט הישרדותי ולחיות את החיים שלך בהישרדות. להגיד לעצמך כל פעם מחדש, איך אסגור את החודש? מתי המצב במדינה ישתנה? מה עלי לעשות?


כל הבעיות השטחיות ביותר שלנו בחיים, נובעות מחוסר איזון כימי בגוף, עקב טראומות לא מודעות המתיישבות עמוק בתוך המערכת האורגניזמית שלנו ומשפיעות על הדפוסים, התנהגויות והתגובות שלנו.

כל הבעיות הנוירוטיות והמחשבות הטורדניות שלנו הן רק ההשלכות של המצב הרגשי והכימי שלנו.

למה אני לא מוצא זוגיות? איך אתגבר על פחד קהל? איך אמצא את הייעוד שלי? איך אגיע לחופש כלכלי? איך המצב שלי אמור להשתפר? למה אני חושב כל כך הרבה? למה אני כועס, עצוב, שמח, מדוכא?

כל מה שאתם שאתה מגדירים כ״בעיה״ בחיים שלכם הן רק ההשלכה של המצב הרגשי שלכם.

אתם יכולים להמשיך לנסות לחפש פתרונות דרך מערכות קונבנציונליות ודיבור חזרתי עם האגו. אתם יכולים לנסות לדבר דרך מילים על הטראומות שלכם, ועל הדפוסים שממשיכים לנהל אתכם.


למה אני מתכוון כאשר אני מדבר על חוויה ישירה? העולם הקונבנציונלי עדיין מזדהה עם המוח שלו וחושב שהפתרונות מגיעים דרך מוח, אינטלקט, מילים, מניפולציות ואפירמציות.


אבל אם הייתי אומר לכם שיש דרך אחרת לגמרי. דרך שהיא על בסיס חוויה ישירה מבלי הצורך לשכנע את עצמנו או להאמין. דרך אחרת לשבור לעצמנו את הדפוסים, האמונות המגבילות, הפרדיגמות וכל דרך החיים שלנו.

פרקטיקות דרך הרבדים העמוקים ביותר של התודעה האנושית.

מיומנויות סומטיות, עבודה באמצעות מנגנון ריפוי טבעי בגוף, טכניקות לשחרור טראומות ואיזון כימי, לא דרך מילים, שכנוע או אמונה.


כדי לשנות את החיים שלנו אנו צריכים לשנות את הדפוסים והפרדיגמות שלנו. הדפוסים שלנו ישתנו רק כאשר התדר הרגשי שלנו משתנה.

התדר הרגשי שלנו משתנה באופן טבעי כאשר אנו משחררים טראומות לא מודעות שמנהלות לנו את החיים מבלי שנשים לב.


טראומה יכולה להיות כל דבר, וכאשר הטראומה מנהלת לנו את המערכת היא תביא איתה דפוסים קבועים, החלטות לא מודעות, חוסר איזון כימי, מחשבות טורדניות, דאגות, התנהגויות חוזרות, חוסר אמונה עצמית וחוסר היכולת לבטא את עצמך.


אי אפשר לשחרר טראומה על בסיס מילים ואינטלקט. זו הסיבה שהעולם הקונבנציונלי, מדעי עדיין במבוי סתום בכל מה שקשור לטראומות. הם עדיין נמצאים ברמת תודעה שבה הם לא מכילים את הקונספטים הרוחניים, העבודה דרך התודעה והרוח.


טראומה היא הקרת כאב והיא מתיישבת בגוף הפיסי שלנו. כאן נכנסת העבודה שלי עם אנשים, טכניקות טבעיות מעולם היוגה לשחרור טראומות, ללא מניפולציות או שכנוע עצמי.

 

אני מזמין אתכם להצטרף לתוכנית העומק שלי,

ללמוד עוד על השיטות שלי,

להצטרף לעמוד האינסטגרם שלי,

לצפות בערוץ היוטיוב שלי,

ולצפות בערוץ הטיק-טוק שלי.


8 צפיות
bottom of page