top of page

חווית ה - DMT שלי

בלוטת האצטרובל ממוקמת במרכז המוח וגודלה 5-8 מילימטר, בדיוק בגובה העין השלישית, יושבת בין שתי המיספרות של המוח, החלק היחיד במוח שהוא לא מחולק לחלק שמאלי וימני, אלה חלק אחד שלם ומושלם.


בלוטת האצטרובל אחראית על הפרשת DMT במוחנו שמייצרת את הורמון המלטונין, כאשר בלוטת האצטרובל נכנסת לפעולה, אנחנו נחווה חוויות רוחניות עוצמתיות של כמעט מוות,



בלוטת האצטרובל

הפרשת DMT מופרשת במוחנו ב5 מצבים בחיינו:


1. כאשר אנחנו נולדים

ברגע הלידה שלנו בלוטת האצטרובל מפרישה כמויות אדירות של DMT.


2. כאשר אנחנו מתים

ההפרשה בריכוז הגבוה ביותר של הDMT תהיה רגע המוות של האורגניזם שלנו, בלוטת אצטרובל חוגגת ברגע המוות שלנו, זה יהיה הרגע שלה להפריש כמויות עצומות של DMT.


3. כאשר אנחנו חולמים בזמן שינה

בזמן שינה המוח שלנו מתחיל לשקוע לגילי תטא, מה שאומר שהאגו שלנו קרס מספיק כדי לחוות חוויות חוץ גופיות, לטייל בעומקי התודעה ולחוות תמונות ויזואליות ואודיטוריות.


4. פרקטיקות רוחניות

במדיטציות עמוקות של HRV,BPV, קרייה היוגה, פתיחת קונדליני וכניסה עמוקה למצבי טראנס בנשימה מעגלית, נוכל להפריש כמויות קטנות של DMT, כדי לקבל הכוונה גבוהה מן הרבדים העמוקים ביותר של התודעה שלנו.


5. בצורה מלכותית

בשנות ה-30, הצליחו לסנטז את הסם הזה, שנחשב לסם פסיכודלי חזק, והוא נמצא כיום בשימוש של שמאנים, ומורי רוח בטקסים רוחניים ברחבי העולם.

מחקרים גילו כי אופן יצור הDMT בבלוטה משתנה, ויכול להתגבר במצבים שונים בחיינו כמו חווית הלידה, חווית המוות או "קרוב למוות", וחוויות מיסטיות, טרנסצנדנטיות שונות.

מסיבה זו, רבים נוהגים לכנות את ה-DMT "מולקולת הרוח". השמאנים טוענים כי צריכה של DMT מאפשרת לנו להתנתק מהמימד החומרי, ולשוטט ברחבי התודעה, לעבור בין מימדים, לחוות התנסות חוץ גופית, ולתקשר עם ישויות חוצניות או עם אבות קדומים.


תרבויות שונות לאורך ההיסטוריה, ראו בבלוטה את השער הפנימי שלנו למימדים רוחניים ולמודעות גבוהה, וכונתה בשם 'מושב הנשמה' או 'שער האלוהים', 'עין שלישית' וכולי .. בלוטת האצטרובל מופיעה בפסלים, איורים וציורי קיר בתרבויות רבות, כשהוא מסמל את החיבור בין הגוף ורוח.

היא נחשבה למיקום הפיזי של הנשמה, המקום שבו מתקיים החיבור בין הגוף הפיזי, לכוחות היקום, ואחראית על קיבוע האשליה של תפיסת זמן, מרחב וחלל על כדור הארץ.


אז מה חוויתי? מעבר לפרקטיקות הרוחניות שאני מתרגל על בסיס יומי, החלטתי להתנסות גם בצורה המלכותית כדי לטעום עוד ממנה. בתחילת החוויה המקום היה לי מוכר מתוך התרגולים הרוחניים שלי, הרגשתי אחד עם כל הקיים, היוצר של הבריאה ללא דואליות. עם זאת, החוויה התחזקה וזרקה אותי לחוויה חוץ גופית מלאה, טיילתי בין מימדים עד שהגעתי "למפקדה" של היקום, המקום שבו הכל יוצר ונוצר כל רגע ורגע.


ראיתי את ההיסטוריה של היקום. חוויתי את כל הרבדים של ההיסטוריה בצורה מיסטית ושלמה, הבנתי שאני היוצר של כל זה, וזו הייתה חוויה מרגשת וקוסמית. הרגשתי בבית, הרגשתי מודרך, הרגשתי שמירה אלוהית שהיא בעצם "אני".


תפיסת הזמן ומרחב נמחקו לגמרי. שכחתי מה זה "זמן" שכחתי מה זה "דור" הפכתי לתודעה אחת מאוחדת, עם צורות וישויות שתקשרו איתי בכל הרבדים, בכל הצבעים והצלילים. הקונספטים התפוררו, זו חוויה שהיא מעבר למילים או דמיון. נגמרה הנפרדות.


טיילתי בין עולמות וחיבקתי הכל. קיבלתי מסרים שהיו מלווים במילים וצלילים לכך שאני עושה את שליחותי בצורה הנכונה, ללא שיפוט, החוויה הייתה תחת חיבוק גדול, חסד גדול, חמלה עצומה, והכרת תודה אין סופית.


הבנתי את הרצון של הנשמה להיוולד. הבנתי את הרצון של הנשמה שלי להיוולד מתוך האחדות הזו, אל תוך מימד דחוס, עם שיעורים לא קלים, כדי להתפתח ולהבין מה "אני" לא. וכל זה כדי לחזור בחזרה לאור האינסופי, אבל הפעם מתוך השלמה, ומודעות לכך שאני אור.


הבנתי את התוכנית הגאונית והמדויקת של היקום. הבנתי למה "אלוהים" (אנחנו) פיצל את עצמו. מתוך כך שהיינו רק אור לא מודע, החלטנו לפצל את האור הזה, כדי להפוך את האור הזה 'לאור' מודע הפעם. הפיצול האשלייתי שאנו חווים הוא לא יותר ממראה עבורנו, כדי שנוכל להבין מה "אלוהים" הוא לא, לצאת לנפרדות כדי לחוות, להעמיק, ללמוד, ולחזור בחזרה 'לאור' מודע יותר. וכך גלגולים על גלגולים, לעבור אבולוציה תודעתית, מכדי "שאלוהים" יהיה מודע לעצמו "כאלוהים".

הרגשתי את היקום עובר דרכי ומחלחל מכל המימדים, בכל הרבדים. זהיתי את האור שמעבר, את המקור של הבריאה. של כל הנשמות, בתוכנו מחוצה לנו. נגמרה הנפרדות. זהו המוות הקטן של האישיות אל תוך הוויה.

 

אני מזמין אתכם להצטרף לתוכנית העומק שלי,

ללמוד עוד על השיטות שלי,

להצטרף לעמוד האינסטגרם שלי,

לצפות בערוץ היוטיוב שלי,

ולצפות בערוץ הטיק-טוק שלי.


292 צפיות
bottom of page