top of page

זה כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להירפא, להתפתח ולהשתנות באמת

אנשים מגיעים אלי בדרך כלל אחרי שניסו שיטות קונבנציונליות כאלה ואחרות. עברו כמה קורסים בNLP, טיפולים פסיכולוגים, CBT, קורסים להתפתחות אישית וכל השיטות המבוססות על דיבור אינטלקטואלי חוזר.

אפילו אנשים שקיבלו את התואר “מאסטר בNLP”

אני מקבל אנשים עם מגוון רחב של קונפליקטים פנימיים.

החל מהבעיות הקלות ביותר כגון: חרדות, דחק, חוסר סיפוק, חוסר הגשמה עצמית, ביטחון עצמי,

ועד לבעיות ולטראומות הקשות ביותר כגון: ‏PTSD, PTSD מורכב, פיברומיאלגיה, פסיכוזה, נוירוזה, התמכרויות קשות ועוד בעיות נפשיות ופסיכוסומטיות המתיישבות על בסיס רגשי.


וגם אנשים המחפשים להתפתח ומרגישים שמשהו לא ברור תוקע אותם מהצלחה. הם מנסים כל כך הרבה ספרים, קורסים, טיפולים, לימודים, ולא מבינים למה להם זה לא עובד.

למה השפע לא מגיע אלי?

חלק גדול מהעולם המודרני עדיין לא הבין שטיפולים ושיטות שמבוססות על אינטלקטואליזציה לא עובדות. או שעובדות לטווח הקצר.


אישה עוברת טיפול אינטלקטואלי ומתסוכלת שזה לא עובד

הסיבה לכך היא שאנחנו חווים את היקום על רגש. מה שמניע את כל היקום הוא רגש ולא דיבור אינטלקטואלי. זו הסיבה שרק לחלק קטן מהאנשים שיטות על בסיס דיבור יכולות לעזור.

זה לא כי הם מבינו טוב מכם את החומר, אלה בגלל שהם בתדר רגשי מספיק טוב ומכיל.

העבודה שלי היא לא דיבורים, מניפולציות ואפירמציות העבודה היא על הבסיס. על הרגש עצמו. על הרגש מזין את הסיפור שלכם.

פרקטיקות שמעלות באופן ישיר וטבעי את הסטנדרט הרגשי שלכם.

הרגש שמשפיע על כמה אתם מאמינים בעצמכם. על הרגש שיוצר את הסיפור שאתם מספרים לעצמכם. על הרגש שאחראי על כמה שפע אתם מאפשרים לעצמכם. על הרגש שמזמן לכם את הסיטואציות בחיים. על הרגש שמושך אליכם את האנשים והסביבה. על הרגש שיוצר לכם את כל המציאות הפנימית והחיצונית.


שפת גוף, חשיבה יצירתית, דיבור מפני קהל, יצירה, אומנות, כל אלה מגיעים כשהתדר הרגשי שלנו עולה. לכן תוכלו לראות אנשים שמנסים להטמיע את ההכשרות שהם למדו בחיי היום יום שלהם, אבל כולנו נראה כמה שזה לא אותנטי.


דוגמא לכך: המון אנשים מצלמים את עצמם ומנסים לייצר שפת גוף בריאה ומשכנעת, אבל כולנו תופסים את זה כלא אותנטי ומזויף ואנחנו יודעים לזהות זאת היטב כמה זה אמיתי. הסיבה לכך היא שהניסיון להטמיע את זה דרך למידה ואינטלקטואליזציה, זה פשוט לא עובד. התדר הרגשי יעשה את שלו ואפילו לא נצטרך ללמוד את כל ההכשרות הללו.

איך שחרור טראומות מתקשר לתהליך הרוחני ולהתפתחות שלכם? כל העניין כאן הוא להיפטר מכל מה שגורר אתכם למטה ולא לחפש מה יכול לעלות אתכם למעלה.


טראומה יכולה להיות כל דבר. כולנו חווים טראומות. טראומה יכולה להיות כל מה שפירשתם אותו אמוציונלית מדי. מאותו הרגע שחוויתם טראומה, אתם מחווטים אחרת במערכת. היא תסגל לעצמה דפוסים חדשים. מנגנון הישרדות חדש. דפוסי התנהגות. אסטרטגיה חדשה. תהליכי חשיבה שונים. ראיית מציאות אחרת. סטנדרט רגשי שטחי יותר.

קודם כל, כדי להתפתח אנחנו צריכים להתחיל להוריד את כל מה שמושך אותנו למטה.

לעבוד על הבסיס. על הרגש.

מעבר לשחרור טראומות אנשים לא יודעים איך ליצור כימיה תקינה בגוף שלהם, לכן מוצאים את עצמם על כדורים נוגדי חדרה ודיכאון וכל זה בגלל שהם לא יודעים איך ליצור את הכימיה הזאת בעצמם.

ריברסינג - שחרור טראומות. פראניאמה - איזון מערכת העצבים ויצירת כימיה בגוף. וT.R.E רעד אוטונומי הגוף לשחרור טראומות, לחץ מהרקמות.

ללא דיבורים. ללא מניפולציות. ללא אפירמציות. ללא שכנוע. ללא אמונה. ללא למידה.

אני מאמין ב׳כאן ועכשיו׳! פרקטיקות של כאן ועכשיו.

ברגע שנשחרר את כל הטראומות הרגשיות המתחבאות עמוק בתת-המודע. נדע איך לאזן את עצמינו כימית, נפשית. התדר הרגשי שלנו באופן טבעי יתחיל לעלות. ברגע שזה יקרה כל הסיפור שלכם יתחיל להשתנות.

אני עובד על הרגש שיוצר את התוכן שלכם בחיים. ולא מתעסק בתוכן שלכם ומנסה לשנות אותו דרך תוכן אחר. תחוו, תדעו.

 

אני מזמין אתכם להצטרף לתוכנית העומק שלי,

ללמוד עוד על השיטות שלי,

להצטרף לעמוד האינסטגרם שלי,

לצפות בערוץ היוטיוב שלי,

ולצפות בערוץ הטיק-טוק שלי.


17 צפיות
bottom of page