top of page

האם, קיימים חיים קודמים? 8 סימנים לכך שאת\ה נשמה מתגלגלת בכדור הארץ

חיים ומוות הם רצף אחד, ללא התחלה וללא סוף.

להדחיק את המוות, זה בעצם להדחיק את החיים.

כדי להתעורר לחיים, עליך למות לפני שאתה מת ולהבין כי המוות לא קיים.


מרגע הלידה שלנו מתנים אותנו להימנע, להדחיק את כל מה שקשור במוות.

אנחנו מותנים לכך שהמוות הוא אמיתי, לא בסדר, רע או כואב. כתוצאה מכך אנחנו תופסים את עצמנו כזהות נפרדת שיש לה גוף, אישיות ארצית ועצמי שהוא נפרד מהמקור, אלוהים או מאובייקטים חיצוניים. וכך אנו חיים בפחד מודע או לא מודע. בפחד של הזהות למות, להיעלם, להיכחד.


נשמות רבות כרגע על כדור הארץ מדכאות את השאלות על המטרה שלהן כאן ונמצאות במצב של שינה עמוקה בתוך המטריקס של האגו. רדומות עמוק בתוך הפרסונה ותחושת העצמי. עקב כך נשמות רבות כלואות בתוך מטריקס של החשיבה, הסבל, וחרדת הקיום.


כאשר האגו מזהה שיחה או דיאלוג על מוות הוא ישר משתתק.

לפחד ממוות זה לפחד מהצל של עצמך. האגו שלך מפחד ממשהו שעלול להתרחש בכל רגע. זו הסיבה שהאגו אוהב להמציא דברים או להדחיק על מנת "לפחד פחות".


האדם הממוצע - מורדם למטריקס, נשלט בהסכמה, חסר ידע מטאפיזי רוחני, ומכור לוודאות וביטחון. עם תפיסה שהוא זה הזהות שלו המחשבות, הגוף, השם, הלאום הדעות, הנחות היסוד, הערכים, החינוך, הזכרונות, הפרסונה, האמונות, הסטטוס וכל מה שהזהות יצרה לעצמה ונקשרה אליו בצורה אמוציונלית כ"אני".


אנחנו תופסים את עצמנו ונאמר לנו מי אנחנו על ידי החברה שלנו והתרבות שלנו. כאשר אנחנו נולדים אנחנו מקבלים שם, תעודת זהות, מגדר, מדינה, הורים, דת, חוקים, התניות, חינוך וכו.. כל תבנית כזו שאנו מזדהים אליה בצורה מוחלטת כ"אני" היא עוד שכבה לא מודעת שמתלבשת על התודעה. היא זו שיוצרת תחושה של "אני" "עצמי" (אגו).


אגו הוא החלק בתודעה האחראי לניתוח המציאות שלנו ולאשר את תחושת הזהות האישית. אבל מעל הכל, לאגו יש תפקיד להגן עלינו. אנחנו יכולים לומר שזה מרכיב הישרדותי של המוח שלנו. אבל הבעיה התחילה כאשר המערכת הזו מתחילה להשתלט על המשחק ויוצרת זהות אגוצנטרית. האגו יעשה הכל כדי להרגיש קיים, ויעשה הכל כדי לא להיעלם, להיכחד.


עבור רבים זה יכול להיות קשה להאמין בגלגול נשמות , למעשה, זהו רעיון שאינו מקובל על ידי דתות ותרבותיות רבות. עם זאת, ישנן עדויות רבות המוכיחות את קיומם של חיים קודמים. למעשה אין צורך בלהאמין או לא להאמין בגלגול נשמות. אבל כן יש צורך לחתור לחוויה ישירה ולא לסגור את הרעיון שזה קיים.


הוכחות אובייקטיביות על גלגולי נשמות תוכלו למצוא בלי סוף.

רובנו שקוראים את המאמר הזה, בטח מכירים את העבודה הנפלאה שעשו ד"ר בריאן וייס, ד"ר מייקל ניוטון, דולורס קנון על גלגולי נשמות. למשל בריאן וייס הוא פסיכיאטר מפורסם במיאמי ואחד המדענים המשפיעים ביותר בכל הקשור לגלגול נשמות. הוא נשלט על ידי הדוקטרינות המסורתיות של הפסיכיאטריה והוא היה אתאיסט לחלוטין, והאמין שהחיים הם פרק הזמן הזה שבו אנחנו נמצאים על פני האדמה.


עם זאת, אחד המטופלים שלו הראה לו דרך רגרסיות שחיים קודמים אכן קיימים. וייס יישם רגרסיות כאמצעי טיפולי כדי ללמוד את הסיבה האמיתית לבעיות המטופל שלו. במקום זאת, הוא קיבל מסר חזק, המטופל שלו עבר כמעט את כל חייו הקודמים, עם פירוט מלא של התקופה ההיסטורית ואירועי חייו. הפסיכיאטר החל לחקור וגילה שהוא לא האדם היחיד שיש לו זכרונות מחיים אחרים. סיפור דומה חוו ד"ר מייקל ניוטון, דולורס קנון ועוד רבים.


יש לנו גם המון סיפורים על ילדים קטנים שזוכרים לפרטי פרטים את החיים הקודמים שלהם. או מקרים של מוות קליני או צילומים מיוחדים שממש רואים את הנשמה יוצאת מהגוף הפיזי. המידע האובייקטיבי על זה הוא אין סופי. ועם זאת אנחנו לא באמת צריכים להאמין לזה, אל תאמינו למילה שלי. אבל הכי חשוב לא להתנגד לזה.


זה היה עבורי קונספט מופרך, עד לחוויה הישירה שלי. חוויה ישירה גם של לקוחות שלי מתוך טיפולים ורגרסיות שהעברתי אותם וגם כחוויה ישירה שלי מתוך סשנים. עשרות דיווחים מלקוחות שלי על פריקה של טראומה, אבל במפתיע בכלל לא קשור למחזור חיים הנוכחי. זה יכול להיות מגדר אחר, שפה אחרת, היסטוריה אחרת, ואפילו פלנטה אחרת.


בהתחלה זה היה מידע שזעזע לי את כל המערכת. אבל ככל שהזמן עובר והנשמה נזכרת, הדחיסות יורדת והפחד מחיים או מוות נעלם ומתמוסס. אתה פתאום מתפקד במימד הזה ברובד הנשמתי, אתה מודרך כל הזמן, אתה מקבל סינכרונים וסימנים בכל רגע ורגע, אתה מסתכל על התמונה הגדולה יותר של חייך, אתה מתחיל להבין מה באת לשרת כאן בכדור הארץ בתור נשמה.


נשמה ותיקה

8 אינדיקציות לכך שאתה נשמה ותיקה בכדור הארץ:


1. חלומות שחוזרים על עצמם שוב ושוב

חלומות חוזרים הם מסרים מהלא מודע שלנו שנמשכים עד שאנו מוצאים את משמעותם. אנשים רבים טוענים שחוו תחושות מאוד ספציפיות בחלומות אלה על היותם במקומות מסוימים, או על מפגש עם אדם שחשבו שהם מכירים. הם עשויים לשהות במימדים מחיים קודמים שחוזרים בדרך כלשהי כדי להפוך למודעים.


חלומות יכולים לבטא טראומות או פחדים, אבל גם חוויות בחיים קודמים. אם יש לך חלומות חוזרים על מקומות ספציפיים בתקופות היסטוריות מסוימות שמרגישים מאוד מוכרים, ייתכן כי אלה מימדים מתוך חיים קודמים של הנשמה.


2. חוכמה, אינטואיציה ומשיכה לזמן או מקום

אתה בטח שואל את עצמך לפעמים: למה אני נמשך לתרבות מסוימת או שפה? למה יש לי תשוקה לדבר מסוים ולאחרים לא? מאיפה הגיע הכישרון הזה למוזיקה או כתיבה? איך האינטואיציה שלי יודעת דברים עוד לפני שלמדתי? למה אני נמשך למקום מסוים בכדור הארץ? למה אני מרגיש צורך לחקור משהו מסוים?


אתה אולי מכיר אחד מאותם אנשים שמאוד סקרנים לגבי תקופה או מדינה כלשהי: הם אוספים את המוזיקה שלהם, הם אוהבים סרטים וספרים על זה, הם מעריצים של מצרים העתיקה, שנות ה-20 או מדינה מסוימת. עבור רבים, זה סימן שהחיים שהכי סימנו אותם קשורים להקשר הזה.


בתור נשמות מתגלגלות אנו לומדים מחוויות בכל מחזור חיים מסוים, למרות שבהמשך איננו מודעים למה שקרה לנו, אנו ממשיכים ללמוד בצורה עדינה ואינטואיטיבית. לכן, אינטואיציה היא מאפיין של נשמות ותיקות. זה סוג של חוש שישי, יש לך את היכולת לאזן את המוח שלך ולהעריך את הדברים שקורים לך ולחזות את עתידך. מידת האינטואיציה של אנשים קשורה לבגרות הנשמה.


3. ליהנות מהבדידות

נשמות צעירות, שיש להן הרבה מה ללמוד, כמהות לחברה ונאחזות בנשמות אחרות. נשמות ותיקות לרוב מעדיפות לעתים קרובות להיות לבד, והן אוהבות לשקף יותר מאשר ללמוד מדברים חדשים.


4. הרבה סינכרוניות ודז'ה וו.

תחושות שכבר היינו פה. דז'ה וו משקף את האפשרות לממדים אחרים, כמו יקומים מקבילים, וחוויות הקשורות לחיים קודמים. דז'ה וו היא לגמרי אינדיקציה לנשמה ותיקה בכדור הארץ והערך שלה הוא כלכך מטאפיזי שהוא מעבר למילים.


5. אני לא שייך, אני לא מתאים

אנשים רבים מרגישים שהם לא שייכים לזמן או לעולם שבו הם חיים. זו תחושה שלפעמים מאוד מעיקה, כי הם חשים געגוע למשהו שהם באמת לא יודעים. אבל הנשמה כן יודעת וזוכרת את המקור. נשמות ותיקות יכולות להרגיש צורך "לחזור הביתה". זה עשוי להעיד על הצורך של נשמתך לחזור למצבה הטהור ביותר.


6. יש לך זיכרונות מחוץ לזמן

לילדים צעירים יש לעתים קרובות זיכרונות מפורטים מאוד של דברים שהם לא יכלו לזכור כי הם לא היו בחיים או לא מודעים לכך. למשל, זיכרונות של לידה או כשהם היו צעירים מאוד.


ישנן עדויות מצטברות לכך שסוגים אלה של זיכרונות קשורים לחיים קודמים.


7. פחדים בלתי מוסברים

חוויות חזקות מחיים קודמים (כגון אירועי אלימות או אופן המוות) עשויות להיות אחראיות לפחדים ופוביות שאיננו יכולים להסביר. אלה שחיו יותר חיים, נוטים לחוות יותר מהתגובות הבלתי מוסברות הללו.


האם יש לך אחד מהסימנים האלה? הרגשת שכבר חווית משהו? אתה נמשך לדברים ואתה לא יודע למה? אולי זה בגלל שאתה נשמה זקנה.


8. יש לך את היכולת להיות אמפתי

אתה יכול לספוג את הרגשות ואפילו את הכאבים הפיזיים של הסובבים אותך. אין ספק שאנשים רבים מגיעים אליכם כדי לבקש עצה או הגנה כי אתם מסוגלים לשים את עצמכם במקומם.


זהו סימן שנשמתך עברה מספר גלגולים ומסוגלת להתעלות מעל העצמי כלפי אחרים.


הנשמה שלנו יוצאת מאחדות המקור אל עבר הנפרדות במימד החומר, תהליך שבו אנו יוצאים מאחדות לנפרדות כדי לגדול, ללמוד, להתפתח, להעשיר את העולם במילים, ידע, אהבה, שיעורים, זכרונות, כאב, כתיבה, יצירה, ולאחר מכן כשסיימנו את השיעורים שלנו במחזור חיים הנוכחי אנו חוזרים בחזרה למקור.


היופי של הלידה שלנו הוא היופי של התמזגות. והרצון הקטן הזה מניע אותנו.

יש הרבה נשמות שרוצות מתוך המקור הזה - להיוולד.


הנשמה היא נצחית, היא בלמידה והתחדשות מתמדת , זו הסיבה שאנו חוזרים שוב ושוב לצורה הפיזית, להיפגש שוב עם יקירינו ולהבין את הלקחים שעדיין לא למדנו.


"הארה" משמעותה להתעורר מהחלום של הדמות שלך.

הריגוש של הלידה שלנו הוא גם הריגוש של המוות שלנו.


חיים ומוות הם רצף אחד.

 

אני מזמין אתכם להצטרף לתוכנית העומק שלי,

ללמוד עוד על השיטות שלי,

להצטרף לעמוד האינסטגרם שלי,

לצפות בערוץ היוטיוב שלי,

ולצפות בערוץ הטיק-טוק שלי.

דור שמאי בטבע עושה מדיטציה

67 צפיות
bottom of page