top of page

אינטליגנציה רוחנית מול בינה אגואית - 8 שערים למימדי מודעות ואינפורמציה קוסמית

אינטליגנציה רוחנית אמיתית מגיעה רק כאשר אנחנו מקבלים את היכולת והנוכחות לתפוס את הדברים הכי קטנים בכל דבר יומיומי, ואיתו לראות מעבר ומתחת לקליפה של מה שקורה. בהירות זו מאפשרת לנו לפעול בצורה אינטואיטיבית, להרגיש מודרכים, מוגנים, לסמוך על כוחות היקום והבריאה. זה בתורו מוביל אותנו לשלווה, אושר, איזון פנימי, בהירות ולאהבה שאנחנו כל כך מחפשים.


  1. אינטליגנציה רוחנית לא מגיעה כאשר אנחנו מחפשים משהו כזה או אחר, אינטליגנציה רוחנית אמיתית מגיעה כאשר אנו נותנים את תשומת הלב שלנו למה שכבר קיים ברגע זה. הפרדוקס הוא הניסיון הבלתי פוסק שלנו למצוא משהו כזה או אחר, הפרדוקס הגדול כאן הוא לנסות להשיג משהו שכבר קיים בתוכנו. התעוררות היא פשוט להיות כאן ועכשיו ולהבין כי במקום שבו אני לא מייצר שום דבר, יש לי הכל. זו לא המחשבה "להיות כאן" או סיפור שאת\ה מספר\ת לעצמך בפנים: "אני כאן". התעוררות לתוך אינטליגציה רוחנית אינה קשורה בלהאמין, לנסות, או אפילו להבין אנחנו לא צריכים להבין את זה או להאמין בדבר. הפרדוקס הגדול כאן, הוא הרצון הזה לחופש אמיתי שיכול להתממש רק אם לא "תעשה" שום דבר כדי לממש אותו. ככל שהחוויה שלכם הופכת פשוטה יותר ויותר, אתם מוותרים אפילו על הסיפור הזה, הסיפור שהוא פשוט. אנחנו נופלים בחופשיות לתוך ההוויה, לתוך הריק, משם צומחת לה המודעות והנוכחות למה שכבר קיים כאן ועכשיו.

  2. אינטליגנציה רוחנית לא מגיעה כאשר אנחנו באמונה בחוויה של מישהו אחר, אינטליגנציה רוחנית אמיתית מגיעה כאשר היא הופכת לחוויה משלך. לרוחניות אין כללים, קונספטים או חוקים. רוחניות היא חוויה, אותה חוויה שגורמת לתחושה של ידיעה פנימית ולא אמונה או סט ריטואלים וכללים. רוחניות פשוט מאפשרת לך ללכת בעקבות הלב הטהור שלך, זה מעודד אותך להקשיב לאינטואיציה שלך ולעשות את הדבר הנכון עבור עצמך ואחרים סביבך. רוחניות היא 'מודעות' והקשבה אותנטית. זה באמת משחרר אותך להיות הטוב ביותר שאתה יכול להיות ולהיות אדם טוב ללא הבטחה לעונש או לפרס, הפרס הוא פשוט האושר הפנימי שלך.

  3. אינטליגנציה רוחנית לא מגיעה כאשר אני מביט החוצה כדי לקבל הדרכה, אינטליגנציה רוחנית אמיתית מגיעה כאשר אנחנו מסתכלים פנימה כדי לעשות את הדבר הנכון. כדי להגיע לנוכחות אין צורך ללכת לחפש משהו, זה מגיע באופן ספונטני מתוך הכוונה והעמקה שלי בביטוי הישיר של ההוויה שלי. אי אפשר למצוא שלווה על ידי פתרון בחוץ. רק כאשר אני מוצא את השלווה בפנים הבעיות בחוץ נפתרות. הבעיות שלנו "בחוץ" לא בהכרח נפתרות כפי שאנחנו חושבים, אבל זה יפתר בדרכו ובסדר הנכון שלו, יכול עדיין להתקיים מחזורים של עליות ומורדות או דואליות חיצונית, אבל ההזדהות שיוצרת לנו סבל תקרוס. עדיין תהיה תחושתיות, אבל לא תהיה הזדהות עם מה שנעים או לא נעים לנו שיוצר היקשרות, דחייה, ייאוש או מניפולציה. הכל משתנה בכל רגע ורגע, זהו סוד הטבע. אם נחפש ביטחון מבחוץ, אנו אבודים, אין איזון ואין שלום, יש רק תסכול. רגע אחד של בהירות ואנחנו מבינים כי אנו יכולים להרהר בחוויה הפנימית שלנו כדי לייצר שינוי בהשלכות החיצוניות, בדיוק כפי שעשו חכמי כל המסורות, אם נתבונן בחכמים ונקרא את מה שהם כותבים מתוך אותה חוכמה פנימית, נראה שהם חיים מתוך אותם ערכים שכולנו כמהים אליהם: שלום, שמחה, טוב, יופי, אהבה.

  4. אינטליגנציה רוחנית לא מגיעה כאשר אנחנו מאמינים שאלוהים שוכן בכוח על-אנושי, אינטליגנציה רוחנית אמיתית מגיעה כאשר אנחנו בידיעה שאלוהים שוכן בתוך כולם. כל עוד אנו מפרידים את עצמנו מאלוהים על ידי נפח חלל וזמן, אנחנו יוצרים פיצול תודעתי שמכניס אותנו אל תוך התפיסה הדואליסטית. התפיסה הדואליסטית מרחיקה אותנו מהיכולת שלנו לברוא מציאות, לנהל את המכניזם הפנימי וליצור בחיים בצורה קוהרנטית. בתפיסה הדואליסטית אנחנו קורבן בין אם אנחנו מודעים או לא מודעים לזה, משום ש-באינטליגנציה הרוחנית אנחנו מכירים באלוהים ששוכן בתוכנו עצמנו ובכל הקיים.

  5. אינטליגנציה רוחנית לא מגיעה כאשר אנחנו מבוססים לחלוטין על טקסים, ריטואלים ודוגמות שנקבעו מראש, אינטליגנציה רוחנית אמיתית מגיעה כאשר האינטואיציה מכווינה אותנו ללא כללים. עם אינטליגנציה רוחנית אמיתית האינטואיציה שלנו מכווינה אותנו בנגזרת של חוויה ישירה ולא דרך ספר יסוד או סט כללים מסוים. אף גורם חיצוני, ספר, מסורת או רעיון, יכולים באמת לספר לך מה נכון עבורך ומה לא נכון, באינטליגנציה רוחנית אנחנו מקבלים את התמונה הבהירה שלנו תחת חוויה ישירה בתוך המסע הנשמתי שלנו.

  6. אינטליגנציה רוחנית לא מגיעה כאשר אנחנו קובעים את המושג "אלוהים" מראש ועם שיטה כיצד לעבוד את האלוהים הזה, אינטליגנציה רוחנית אמיתית מגיעה כאשר אנחנו פונים פנימה כדי למצוא את האמת שלנו ואת האלוהים בתוכנו עצמנו ובכל החיים. אינטליגנציה רוחנית אמיתית חומלת כלפי עצמה. אנחנו עובדים עבור החוויה הפנימית שלנו עצמנו ולא מחפשים לרצות שום גורם חיצוני שהוא כוח עליון או ישות גשמית. אנחנו מבינים כי הדרך שלנו להשפיע היא לדאוג לעצמנו, ולדאוג שיהיה לנו טוב וכך גם יהיה טוב לסובבים אותנו. זו הדרך שלנו להפוך להיות סוכנים של אור.

  7. אינטליגנציה רוחנית לא מגיעה כאשר קיים בנו פחד מהשלכות מעשינו או פחד ממה שעלול לקרות לאחר שנמות, אינטליגנציה רוחנית אמיתית מגיעה כאשר חיינו מבוססים על אהבה ואנחנו יודעים איך להמשיך לעשות את מה שמרגיש לנו נכון, למרות ההשלכות שעלולות לבוא. בכל רעיון שאנו מאמצים לעצמנו בזהות שלנו לגבי איך מותר לנו לחיות, שתולה בהרבה מאוד פחד. פחד מההשלכות של מעשיך, פחד ממה שעלול לקרות לאחר שתמות אם לא תחיה את חייך בהתאם. ובכן, עם אינטליגנציה רוחניות יש רק אהבה וחמלה. זו הדרך באמת למקד את כל האנרגיה שלך לטוב ולפעול רק על בסיס אהבה. כל בחירה שנעשתה מתוך פחד לא תהיה טובה לנשמתך. החלטות מתוך אהבה יעצימו אותך, יהפכו אותך לאמיץ יותר ויאכילו את נשמתך. הרוחניות מראה לך איך לעמוד למרות הפחד, איך להמשיך לעשות את מה שאתה מרגיש נכון למרות ההשלכות שעלולות לבוא.

  8. אינטליגנציה רוחנית לא מגיעה כאשר אנו חיים בתפיסה של עונש ותגמול, אינטליגנציה רוחנית אמיתית מגיעה כאשר אנו לוקחים אחריות על חוק המשיכה - אנחנו מקבלים את מה שאנחנו נותנים. זוהי הבנה פשוטה של איך האנרגיה של כל הקוסמוס פועלת. אנחנו יוצאים מתוך קורבנות אל עבר עצמאיות, עוצמה, אחריות ונחישות לקבל את המעמד של הבורא בכבודו ובעצמו. אנחנו הופכים את האווטאר שלנו לכלי עבור העברת אור ומודעות, ולא יוצרים סיפור אמוציונלי סביב הכלי. זו המהות האמיתית של מי שאנחנו וזו גם הסיבה שגילמנו את עצמנו אל תוך יקום פיזי. על ידי תרגול של הרהור עצמי, נוכחות, כוונה עמוקה של הנשמה ורצון, אנו יכולים להגיע להרמוניה אנרגטית תודעתית עבור עולם פנימי וחיצוני טוב יותר. למד לעצור, להתנתק לנשום עם ידיעה שאתה היוצר של כל זה.


בהצלחה במסע שלך.

 

אני מזמין אתכם להצטרף לתוכנית העומק שלי,

ללמוד עוד על השיטות שלי,

להצטרף לעמוד האינסטגרם שלי,

לצפות בערוץ היוטיוב שלי,

ולצפות בערוץ הטיק-טוק שלי.




17 צפיות
bottom of page