top of page

11 סימנים לכך שאתה עובר לרמה גבוהה יותר של תודעה

האם אתה מבחין בשינויים בנפשך, בגוף ובנשמה? אם התחלת במסע אל עבר שאלות עמוקות יותר ורמת תודעה גבוהה יותר, יהיו שינויים נפשיים ופיסיים שילוו אותך בדרכך.


דברים שמעולם לא חשבת שהם אפשריים פתאום יתגלו בפניך. רמות גבוהות יותר של תודעה מאפשרות רמות גבוהות יותר של הבנה, ועם השינוי הזה מגיעים שינויים רבים. כשאתה מתחיל את המסע שלך, אתה תסתכל על העולם אחרת. אתה תחווה שינוי במערכת האמונות שלך שישנה את כל תפיסת עולמך.

אם אתה חווה אחד מהסימנים הבאים, סביר להניח שאתה עובר לרמה גבוהה יותר של תודעה.



אישה שמחה בגלל שהיא ברמה תודעתית גבוהה


1. האנרגיה זורמת לך בהרמוניה יותר

כאשר אתה מתעלה מעל מימד החומר אל עבר רמת תודעה גבוהה יותר, אתה משחרר את כל התוקפנות והכעס שפעם דבקת בהם. אין לך מקום לכל הרעש שנוצר על ידי תחושות של חוסר רצון, מכיוון שאתה מרוכז לחלוטין בעבודה הפנימית שלך. פשוט אין לך זמן לעוינות בשום צורה.

אתה כבר לא משתוקק לדרמה בחייך.

אתה הופך אופטימי יותר והחוויה הפנימית שלך הרבה יותר חשובה לך, מאשר להרגיש צודק בוויכוחים. אתה כבר לא נלחם על דעותיך.


2. אתה לא מרגיש צורך להישען על אג׳נדה, קבוצה או קהילה מסוימת

אתה במודעות מספיק גבוהה להכיל פרספקטיבות שונות ללא הצורך להשתייך לדת, כת, מדינה, קהילה ולראות בה ״כאמת אבסולוטית״.

אתה יודע לחיות עם אינספור אמיתות ללא הזדהות אגואית ודוגמתית עם אף אחת מהן.

אתה צמא לחקור בעצמך ממקורות שונים, אתה מקבל את התשובות לשאלות שלך לא דרך פרדיגמה קולקטיבית ישנה, אלה דרך הכוונה פנימית טהורה מהאני העליון שלך.


3. אתה לוקח אחריות מלאה על חייך ועל המקום שבו אתה נמצא עכשיו

אתה יודע שהעבר שלך הוא תוצאה של התגובות שלך לחוויות, אתה מפסיק להאשים אחרים בטעויות שלך.

אתה מבין שהעבר שלך הוא רק אוסף של תגובות.

אתה מבין שעליך להיפרד מדפוסי העבר שלך ולהתחיל דרך חדשה של נוכחות ברגע הזה ללא פילטר אגואי שצברנו בזהות שלנו.


אתה מבין שהעבר שלך נועד כדי ללמוד מטעויות ולא עבור הגדרת ״מי אתה״. אם לא תסגור ביעילות את הדלת על העבר, זה יגרור אותך למטה בעתיד. באמצעות מדיטציה והשתקפות עצמית, אתה כעת הבעלים של כל היבט בחייך. אתה לא נותן את המושכות לאף אחד.


4. אתה הבעלים של הרגשות שלך

אתה יודע שאם אתה רוצה להיות מאושר ולהצליח, זה חייב לבוא מבפנים. אתה לגמרי מסוגל ליצור את החיים שאתה רוצה לחיות, ואתה עושה בחירות מאשרות להניע את עצמך בכיוון הזה. אתה כבר לא סומך על אחרים שיביאו לך אושר. עכשיו אתה יכול להאט את הקצב ולבלות זמן שקט עם עצמך מבלי להרגיש שאתה לא פרודוקטיבי. אתה כבר לא מפחד ממה שעלול לקרות בחיים כי אתה מוכן לכל מכשול.

אתה בתשוקה חזקה להעצים את עצמך, ללמוד, לשתף, לחקור, אבל הפעם מתוך מקום עמוק ואותנטי ולא דרך השענות על אמת של מישהו אחר.


5. אתה מכבד ומקבל את עצמך כפי שאתה

אתה דואג לצרכים שלך לפני שאתה מתייחס לצרכים של אחרים. אתה יודע שאתה תוכל לדאוג לאחרים רק כשדואגים לך היטב בעצמך.


אתה כבר לא מצפה לשלמות מעצמך. במקום זאת, אתה מחבק את הפגמים וחוגג אותם. אתה רואה אותם כפי שהם באמת: הזדמנויות ללמוד ולצמוח לרמות גבוהות יותר של תודעה. יש לך רצון עז להיות לבד, כדי שתוכל להמשיך ולחקור את הפעולות הפנימיות שלך.


6. אתה אדיב, אוהב וחומל

אתה סולח לעצמך ולאחרים. אתה נהנה לעזור לאחרים במסעותיהם. אתה תמיד משכלל את עצמך ושואל מה אתה יכול לעשות למען הסובבים אותך. אנשים מתחילים להימשך לאנרגיה האדיבה שלך, ואתה שם לב שהם רוצים לבלות איתך.


משהו חזק בתוכך מניע אותך לבצע שינויים משמעותיים בחייך. הבטן שלך אומר לך שהגיע הזמן לעשות קפיצת מדרגה של אמונה ולגרום לשינוי לקרות.


כאשר אתה מתחיל לעבור לרמה גבוהה יותר של תודעה, ישנם מספר דברים שכבר אינם מתאימים. אתה מקדש מחדש את זמנך רק לדברים שבאמת ממלאים ישירות את המטרה החדשה שלך. העבודה שלך, הבית שלך והחפצים האישיים שלך עשויים להיות מוטלים בספק כאשר אתה עובר לרמת מודעות גבוהה יותר.


7. אתה מתרחק מאנשים רעילים

אתה כבר נמנע ומודע לכל אלה שמוצצים את האנרגיה החיובית שלך. דרמה לא מושכת אותך, ואתה לא רוצה שום חלק ממנה בחייך. למרות שזה לא קל, אתה מוצא את עצמך מסיים חברויות ומציב גבולות שמעולם לא הצבת קודם לכן. אנרגיה רעילה רק תאט את המעבר שלך, ואתה יודע שיש לך מקום בחיים שלך רק לאלה שיש להם את הכוונות הטובות ביותר שלך בלב.


8. אתה נפטר מכל ההרגלים ההרסניים שלך

אם נהגת לאכול מזון לא בריא, לשתות אלכוהול או לעשן, אל תתפלא אם אינך רוצה יותר לעסוק באף אחד מההרגלים הישנים האלה. כעת אתה מתחיל לראות שהצלחה לטווח ארוך כרוכה בוויתור על סיפוקים לטווח קצר. עכשיו כשאתה מבין ומאמץ את האידיאולוגיה הזו באמת, אתה יכול פשוט להשאיר את ההרגלים הרעים מאחור.


9. אתה יותר פרודוקטיבי ממה שהיית אי פעם בעבר

יש לך מיקוד ביעדים שלך, אתה עובד בצורה יעילה יותר כי אתה נוכח יותר בכל מה שאתה עושה. אתה כבר לא נכנע להסחות דעת. אתה עושה מה שצריך לעשות כדי להגשים את החלומות שלך. גם רמות הלחץ שלך יורדות, כי יש לך תחושה של התמונה הגדולה יותר, ואתה יכול לראות איך הכל משתלב.


10. אתה כבר לא מרגיש צורך להוכיח

אתה שוכח למה תמיד הרגשת צורך להוכיח את עצמך לפני כן. אתה כבר לא צריך להתחרות עם כולם כי אתה כבר לא משווה את עצמך לאחרים. כעת אתה יודע שבעזרתך לזולת במקום להתחרות בהם, אתה עוזר לעצמך ומשפר את עתידך.


11. יש לך תחושת הכרת תודה עצומה

אתה מעריך את כל מה שיש לך בחיים ואת כל הדברים שיהיו לך בעתיד. הכרת תודה היא חלק מזמן השקט היומי שלך. אתה רואה את כל הטוב שבעולם, ואתה אסיר תודה על כך. למרות שאתה יודע שיש הרבה עבודה לעשות, אתה אסיר תודה שאתה יכול להיות חלק מהפתרון במקום מהבעיה.

ככל שאתה עובר לרמה גבוהה יותר של תודעה, כל חייך משתנים. אתה חושב אחורה על האדם שהיית פעם ומבין כמה לא בוגר ואנוכי היית בהשוואה לאדם שאתה היום. ביצעת שינויים משמעותיים, ולנצח יהיה לך יותר כוח.

אמץ את השינויים מכיוון שהם יביאו לך רמה גבוהה יותר של שביעות רצון מהחיים שלך, כמו גם יכולת מולדת לעזור לאחרים. השינויים האלה הם דבר טוב כי הם אומרים שאתה עובר למשהו טוב יותר, אז עשה שלום בידיעה שהשינויים מובילים אותך לחיים מספקים יותר. אתה הופך לאדם המדהים שנולדת להיות.

 

אני מזמין אתכם להצטרף לתוכנית העומק שלי,

ללמוד עוד על השיטות שלי,

להצטרף לעמוד האינסטגרם שלי,

לצפות בערוץ היוטיוב שלי,

ולצפות בערוץ הטיק-טוק שלי.


1,547 צפיות
bottom of page