top of page

איך לדעת אם אני מתעורר רוחנית? 10 אינדיקציות

1. חשיבת יתר תפסיק לשחק תפקיד

לא עוד חיים דרך זיכרון וציפייה. ככל שהמודעות מתחזקת והאגו נחלש, אתה מבין שאתה לא המוח החושב. אתה מפסיק להאמין למחשבות ואתה מתחיל לראות את הדברים כפי שהם ולא כפי שאתה חושב שהם.


2. אתה חווה את החיים הפנימיים כמקרן

שבו מוקרן על המסך ׳העולם החיצוני׳ סרט נע של העולם הפנימי. אתה תופס את ׳העולם החיצוני׳ כמו תיאטרון אחד גדול. כך העולם החיצוני מפסיק לשחק תפקיד בעולם הפנימי.


3. מלחמות על אמת כבר לא מטרידות אותך

לא עוד מלחמות על דעות, אמונות או אמת אבסולוטית. אתה מבין שדעות שלי ושל אחרים כלל לא מדברות על עובדה. אלה העבודה היחידה שהדעות שלנו קיימות. אתה מזהה יותר מדי אמיתות וכיוונים, מבחינתך כולם צודקים וכולם טועים באותה מידה.


4. פוליטיקה יוצאת מהמשוואה

אתה מתחיל להבין שאין כל הבדל בין אנשי החליפות היפות. אתה מבין שפוליטיקה זה אוסף של אנשים עם דעות שונות שהמוח יצר על פי ההיסטוריה, ההתניות והחינוך שלהם.

אתה מבין שדעה שלהם כלל לא מדברת על עובדה, אלה רק משקפת איך המוח שלהם בנוי ולא אודות המציאות. הם בטוחים שדעות שלהם מדברות על עובדות. אוסף של אנשים שכלוא עמוק עמוק במוח החושב -׳האגו׳ שבו הם חושבים שהם יודעים הכל בזמן שהם לא יודעים כלום - ׳בורות׳.


5. הפחד כבר לא גורם משתק

יש לך את כל הכלים לעבור כל מכשול. הפחד מהמוות כבר לא קיים והוא הבסיס לכל הפחדים האחרים. הסיבה שהוא כבר אינו קיים הוא משום שאתה מבין שאתה לא הגוף הזה ולא המחשבות הללו.

אתה לא נאחז בדמות האגואית שנוצרה בגוף הפיזי. אי אפשר לשלוט עליך ללא תדר ׳הפחד׳. לכן מניפולציות פוליטיות ׳קורונה׳ לא מקבלות במה בחוויה שלך.


6. התקשורת ׳חדשות׳ יורדות מהפרק לגמרי

אתה מבין שהערוצים האלה מייצגים אמת - ׳דעה׳ אחת של ערוץ אחד. אתה מבין שאחורי כל ערוץ יש עורך, תסריטאי וקריין שפועלים כמו רובוטים על פי מה שהערוץ החליט ואמר להם.

אתה לא תופס את זה כאמיתי ואתה רואה בזה ׳כערוץ דעה׳ וכל ערוץ מייצג דעה אחרת תחת אינטרסים אחרים. הכל שקוף לך.


7. רכילות מזמן כבר לא מעסיקה אותך

אתה כבר לא עסוק בדיבור על אחרים ואפילו לא על אירועים מן העבר. שיחות על אחרים משעממות אותך. אתה עסוק ביצירה ורעיונות.


8. אתה רואה את העולם כאחד

בכל רגע החוויה שלך היא אתה. אתה לא תופס את עצמך נפרד מהעולם בגלל דחיסות חומר בחלל וזמן - היוצרת את הגוף הפיזי שלך. למעשה אתה מבין שאתה לא נגמר בגוף וכל חוויה שאתה עובר היא אתה. אני זה אתה אתה זה אנחנו אנחנו זה אתה הם זה אנחנו ואנחנו זה אחד אתה מבין לעומק שרק בגלל מחשבותייך אתה מקבל את רעיון ה׳אני׳, מי שאתה מאמין שאתה. הדבר שאתה מכנה אותו בשם ׳אני׳ הוא הצטברות זמנית של חומר ואנרגיה, אשר משתנים ללא הרף, זמן רב לפני שנולדת וזמן רב אחרי מותך.


9. אתה מבין שהחוכמה האמיתית נמצאת ׳בלא לדעת׳

החוכמה לא מבקשת לדעת אחרת, אלה לדעת שאי אפשר לדעת. אתה מבין את הכוח העצום שיש ׳בלא לדעת׳. בכל פעם שאתה מזדהה עם משהו - כאמת אבסולוטית, אתה אוטומטית סוגר לעצמך דלתות. שאתה ׳לא יודע׳ אתה מאפשר למידע חדש לזרום בלי שום שיפוט או ביקורת.


10. אתה עובר לעבוד עם האינטואיציה ולא עם הראש

נגמרו משחקי ההימורים עם המוח החושב. אתה הולך אחר האינטואיציה. כהנשמה שלי פועלת באופן ספונטני אני אוהב לקרוא לזה ׳אינטואיציה׳

אם אתה חש שמה שלא יכול להיות מוסבר על ידי האינטלקט לא קיים, אתה תמשיך לנהל את חייך דרך המשקפיים של האינטלקט, כבול אליו. לא תיתן מקום למסתורין, לא תאפשר לאינטואיציה לדבר אליך. האינטלקט הוא מאמץ לדעת את הלא ידוע, והאינטואיציה היא התרחשות של הלא נתון לידיעה.

 

אני מזמין אתכם להצטרף לתוכנית העומק שלי,

ללמוד עוד על השיטות שלי,

להצטרף לעמוד האינסטגרם שלי,

לצפות בערוץ היוטיוב שלי,

ולצפות בערוץ הטיק-טוק שלי.


15 צפיות
bottom of page