top of page

10 דרכים לפתוח את העין השלישית ואת בלוטת האצטרובל

מהי בלוטת האצטרובל, ההיפופיזה וצ'אקרת העין השלישית, ואיך כל זה קשור לרוחניות?


איך צ'אקרת העין השלישית קשורה לבלוטת האצטרובל ויותרת המוח?


בלוטת האצטרובל הוא איבר קטן וזעיר הממוקם במרכזו של המוח וצורתו דומה לאצטרובל. מבחינת המדע המטריאליסטי בלוטת האצטרובל מפרישה את הורמון המלטונין, אחראית על קצבי היממה ועל שינה תחת גלי תטא ודלתא במוח.


גלי תטא ודלתא אלה גלים בהם האינטלקט והאגו שלנו מתחילים לקרוס לתוך מצבי תודעה אלטרנטיביים עמוקים וחוויות חוץ גופיות.


לכן, מה שיותר מסקרן בבלטות הללו אלה החוויות הרוחניות המטאפיזיות המתרחשות מאחורי הקלעים כשהעין השלישית שלנו נפתחת. אפשר להגיד שבלוטת האצטרובל או יותרת המוח ההיפופיזה, אחראית על הפעלת הצ'אקרה של העין השלישית וגם של צ'אקרת הכתר.


במסורות ותורות רבות העין השלישית ובלוטת האצטרובל מוזכרים היטב. מאז ומתמיד העין השלישית העסיקה מדענים, פילוסופים, אנשי רוח רבים ותמיד הייתה מקושרת לעולם הרוח, התודעה ומסתורי היקום.


זו הסיבה כי היא ידועה גם בשם בלוטת הרוחניות; למרות כי בתרבויות מסוימות, היא ידועה גם בשם העין השלישית, העין של הורוס או הצ'אקרה השישית. רבים כינו אותה בשם "מושב הנשמה", ורואים בה דלת מקשרת בין הגוף הרוח והנשמה.


המסורות העתיקות ידעו על בלוטת האצטרובל ועטפו את מסתוריה במסורותיהן. הם ידעו שיש לבלוטת האצטרובל תפקיד בהתפתחות הרוחנית שלנו ובתקשורת עם יצורים רוחניים אחרים.


אבל בעולם יותר ויותר רעיל, אנשים רבים אינם יודעים על המתנות המולדות שיש לבלוטת האצטרובל.


יש האומרים ש צ'אקרת העין השלישית קשורה דווקא לבלוטת יותרת המוח ולא לאצטרובל. יותרת המוח גם ממוקמת בסמוך לאצטרובל, והבלוטות הללו מקושרת לצאקרת העין השלישית ולצ'אקרת הכתר.


צ'אקרת העין השלישית ממוקמת בין שתי העיניים הפיזיות ומתרחבת לאמצע המצח כאשר היא נפתחת.


עין פנימית זו יכולה להעמיק את הקשר הרוחני שלנו כשהיא פתוחה, לספק לאנשים חוכמה, ידע ותובנה. בודהיסטים מחשיבים את צ'אקרת העין השלישית כ"עין התודעה".


דרך העין השלישית אנחנו יכולים להתחבר למקור, ולחוות חוויות רוחניות חזקות שפותחות אותנו אל תןך עולם חדש, עולם חדש שהוא רוחני יותר, פחות דחוס והרמוני.


נוכל חוויות רוחניות חזקות תחת מצבי תודעה שהם הרבה מעבר לחמשת החושים שאנו קולטים בחושים הפיזיים שלנו.


העין השלישית מזכירה לנו שאנו ביקום הרבה יותר מיסטי ממה שאנחנו תופסים באישיות הפרסונלית ובעולם המטריאליסטי חומרי.


פתיחת העין השלישית לא מתאימה לכולם. זה מיועד למי שנמצא בחיפוש רוחני עמוק ומנסה להבין דברים שחורגים מהטבע האנושי.


דרך התעוררות העין השלישית ובלוטת האצטרובל התואמת לה, אנו מסוגלים להגיע לחוויות והישגים על טבעיים של טלפתיה, ראייה נפשית, מידע נשמתי, הכוונה רוחנית וחיבור אינטימי עם אלוהים בתוכנו.


בזמן שהעיניים הפיזיות שלנו תופסות את העולם הפיזי של התלת מימד, כשהעין השלישית נפתחת, נפתחים לנו עוד ועוד פרספקטיבות וראיית מציאות רחבה יותר על תודעה ומציאות.


פיתוח העין השלישית הוא אחד המפתחות לפתיחת צינורות בתודעה של טלפתיה, התפתחות רוחנית, ראיית רוח, חלימה צלולה והקרנה אסטרלית.


העין השלישית יכולה ללמד אותנו איך להיות ער בתוך החלום, ללכת בין מציאויות ולעלות על מגבלות האנושות.


עם עין שלישית פתוחה נוכל להגיע לרמות גבוהות של רוחניות וחיבור עם היקום, נגיע לרמות עמוקות של איזון רגשי, אושר, יצירתיות, אותנטיות, הדרכה וזרימה עם קצב החיים בצורה מושלמת ומוארת.


בלוטת האצטרובל נחשבת כחלק הכרחי באיחוד של העולם הפיזי עם העולם הרוחני. הפעלתה יכולה להיות חשובה מאוד לפיתוח תפיסה או יכולות חוץ-חושיות, לקדם יצירתיות, ליצור מצב של רווחה, אופטימיות ושמחה, להפחית מתח והזדקנות, ולהרחיב את התודעה.


בלוטה זו נחשבת כבעלת קשר עין עם העולם המיסטי. כלומר הקשר עם מה שלא ניתן לראות בעולם הפיזי, חומרי, וכי היא קשורה למערבולת האנרגטית, וכך היא מסוגלת ליצור תפיסה הרבה יותר גדולה ורחבה.


העין השלישית הזו באה לסמל מצב של הארה עם העלאת דימויים נפשיים מסוימים שיכולים להיות בעלי משמעות עמוקה מאוד מבחינה רוחנית.


זה המרחב השקט שבו אנחנו יכולים לגעת באלוהים תחת מצבי תודעה עמוקים. אשליית ההפרדה מתמוססת כאשר אנו פותחים את הבלוטה ומפרישים את מולקולת הDMT במוחנו.


ה-DMT הוא חומר שככל הנראה מופרש לנו מתוך בלוטת האצטרובל, והוא פעיל בצורה מוגברת כאשר אנחנו נולדים, מתי שאנחנו מתים ורגעים מסוימים בזמן שינה, מדיטציות עמוקות, פסיכדליה, טכניקות נשימה ומצבי טראנס שונים.


כשהDMT מופרש במוחנו אנחנו נחווה חוויות רוחניות חוץ גופיות ותחושה של מוות האגו. צמחים מסוימים מכילים גם DMT ונבלעים באופן טקסי ברחבי העולם כדי לסייע בהרחבת התודעה וקדושה רוחנית.


תחת הפרשה של DMT אנחנו מתנתקים לחלוטין מהמימד של החומר, האישיות והסיפור. האגו קורס בצורה מוחלטת ואנחנו שוכחים לרגע את העצמי הקטן שלנו ומתחברים למצב תודעה שבו אנחנו מתאחדים עם כל הבריאה כולה ללא דואליות או תחושת הפרדה.


האובייקט והסובייקט מתמזגים והופכים לאחד, המציאות מתחילה להתגלות ללא פילטרים או פרשנויות.


אלו החוקרים את הבלוטה הזו מנקודת מבט רוחנית, מאשרים שכאשר אנו נולדים, היא שלמה ומאפשרת לנו איזון רגשי וויסות זרימת המחשבה, כמו גם חיבור עם חושים אחרים מלבד הפיזיים. כאלה, כגון היצירתיות, ראיית התבוננות, תפיסת המציאות, אינטואיציה, הרחבת התודעה ועוד.


אבל עם חלוף הזמן והשימוש במוצרים ביתיים מסוימים כמו משחת שיניים או אפילו המים שאנו שותים, המכילים פלואוריד, כימיקליים שונים וחומרי הדברה, העין נסתמת ומתחילה להתנוון ולהירדם אצלנו כבר מגיל צעיר.


כאשר הצ'אקרה הזו רדומה, אין קשרים רוחניים וצינורות של מידע אותנטי מתוך ההדרכה הרוחנית שלנו, ואנו נדחקים לחוות רק חיים ארציים דחוסים ומלאים באמוציות במימד השלישי.


אתם בטח שואלים למה שהשלטון ירצה שהעין שלנו תיסגר? מאוד פשוט, זה כדי לשלוט על ההמון ולהרדים את האוכלוסייה בהשרשת פחד במודעות וחוסר היכולת לראות ראייה רחבה יותר על המציאות ועל עצמנו.


סגירה של העין השלישית מסתירה לנו את הרובד העמוק יותר בתודעה שלנו הקשור במסע הנשמתי ואת הראיה הבהירה יותר של הדברים.


לכן סגירה של העין השלישית מסתירה לנו את האמת של מי שאנחנו וגורמת להזדהות בדחיסות גבוהה, באישיות הפיזית פרסונלית שלנו.


סגירה של העין השלישית מנטרלת את האינטואיציה וגורמת לנו לפעול בצורה לוגית אינטלקטואלית על פי הסיפור שאנחנו כבר מכירים באישיות הארצית, שכלית ועל פי התבניות והדפוסים שעליהם גדלנו מבלי להרהר בכך.


כאשר העין השלישית שלנו סגורה, אנחנו מסתמכים על מידע חיצוני מיינסטרימי ולא מכירים באפשרות לפנות פנימה כדי לקבל בהירות.


הדרך של השלטון לסגור לנו את העין השלישית גומרת לנו לא לראות את המהות המסתתרת מאחורי הסיפור הנרטיבי של תבניות זמן וזהות. ואנחנו גם לא רואים את השיעור הנשמתי שעומד מתחת לפני השטח של האגו המתוכנת.


בנוסף עין שלישית סגורה מסתירה את האני העליון שלנו, וכך אנחנו גם לא קולטים שאנחנו משועבדים לכל מני אמונות מגבילות ותבניות אינטלקטואליות של מציאות מלאכותית.


כאשר העין שלנו סגורה אנחנו עלולים ליפול לתוך התרדמה של תעמולת המטריקס, ולהאמין למידע חיצוני מיינסטרימי.


וזה בתורו גורם לנו להיות משועבדים לחדשות התקשורת, תעמולה פוליטית ולראות בהם כאמת אבסולוטית של מה שקורה במציאות המלאכותית שהם בעצמם יצרו כדי לשלוט על ההמון.


זה גם גורם לנו להיות בהקשבה של סמכות חיצונית כדי ליצור סיפור נרטיבי שדרכו אנחנו חיים את חיינו.


הטקטיקה המושלמת לשלוט בהמונים, הוא להאכיל את האוכלוסייה בפחד עם נרטיב מתחלף ולסגור את הצינור בתודעה דרכו אנחנו רואים את האמת. השבתת העין השלישית תהיה טקטיקה מבריקה כדי להבטיח שאף אחד לא יוכל לגעת באלוהים של עצמו.


אחת מהדרכים לנתק אותנו הוא הרדמת העין השלישית. זו הדרך לנתק אנשים מגישה למקור הידע הקוסמי הזה.


ידוע גם כי מזונות מסוימים והמים שאנו שותים עמוסים פלואוריד. אז שאבו את האנשים עם פלואוריד והעלו את חשיבות הסידן בכל דיאטה: הוסיפו חומרי הדברה והשרישו חומרים במוצרי צריכה בסיסיים: זה בוודאי יטשטש את היעילות של בלוטת האצטרובל, כדי למנוע מאיתנו לראות ראייה רחבה יותר ואת האמת.


בעידן שלנו היום, כל המזון שאנו אוכלים והדרך שבה הרגילו וחינכו אותנו להתקיים, סותמת לנו את העין השלישית וגומרת לנו לישון בתרדמה לתוך המטריקס.


כל המסכים של המכשירים הטכנולוגיים משבשים את הפעילות הטבעית של הבלוטה, גם האוכל המיינסטרימי שאנו אוכלים והמים שאנו שותים עטופים בצורה מכוונת בהרבה מאוד פלואוריד, מתכות וכימיקלים שונים, כדי להסתיר לנו את האמת.


פלואוריד מכסה את העין השלישית והבלוטה, וכך זה גורם לנו להישאר זומבים ולא לראות את התמונה המלאה מתחת לחיווט המלאכותי תודעתי של האגו והאישיות.


בעקבות תוצר של כימיקלים שונים ופלוראיד שאנו צורכים מגיל צעיר, מתחיל לו ניתוק עם כל מה שמקיף את העולם הרוחני והאנרגטי הסובב אותנו, אנחנו מפסיקים להרגיש ולתפוס תחושות שהן מעל הרמה הפיזית.


הבעיה העיקרית של בלוטת האצטרובל שהיא נוטה לצבור פלואוריד, עם השנים נוצרים גבישים והבלוטה מתקשה , מה שמוביל לפחות ייצור מלטונין וראייה מצומצמת של הדברים, זו גם הסיבה שמחזורי השינה משתנים עם הזקנה.


כמובן שעבור הממשלה והאליטות זה די ברור, למה ליצור אוכל ומוצרי צריכה בסיסיים עם הרבה מאוד פלואריד, כדי להשאיר את האוכלוסייה רדומה לגמרי ונטולת שאלות.


רק דמיינו כמה מהר המערכת של המטריקס תקרוס ברגע שכולנו נקבל את הבהירות של העין השלישית.


דברים רבים יכולים לגרום לחסימת צ'אקרת העין השלישית, חלק מהסיבות הללו קורות כדי לנטרל את העין השלישית של האוכלוסייה באמצעות אוכל מעובד, מים לא מזוקקים שאנו שותים דרך הברזים, הבקבוקים ומכונות המים.


ניתוק מהטבע זו עוד דרך אסטרטגית של השלטון להרדים לנו את העין השלישית, וזו גם הסיבה שהם יוצרים צפיפות באזורי המגורים בעולם, אנחנו כבר יודעים שעם חישוב קל של השטח בעולם, נוכל לחלק כמה דונמים לכל ישות בכדור הארץ, והסיבה שהם יוצרים צפיפות ודחיסות היא כדי לנתק אותנו ולבנות מטריקס שקרי כדי לשלוט, כמו שהיה לאורך כל ההיסטוריה שלנו.


צ'אקרות הן מרכזי אנרגיה, ואילו לאיברים יש מיקומים מוגדרים. הצ'אקרות נשלטות על ידי האיברים אך אינן מוגבלות למיקום מסוים. צ'אקרת הלב, למשל, נמצאת במרכז החזה, בעוד הלב הפיזי נמצא בצד שמאל. באופן דומה, צ'אקרת העין השלישית ממוקמת במרכז המצח ליד בלוטת האצטרובל ויותרת המוח.


כנראה שבלוטת האצטרובל לא רק נמצאת בבני אדם, לפי מחקרים רבים ומידע שמגיע אלינו דרך תקשור, בלוטת האצטרובל נותנת לבעלי חיים אינסטינקט ואינטואיציה.


למעשה, האצטרובל של בעלי החיים, לרוב גדול בהרבה מזה של בני אדם. זה מאוד הגיוני, מקורות המזון והמים של בעלי חיים , לרוב לא טופלו בפלואוריד וכימיקלים כמו שלנו.


בלוטת האצטרובל היא כמו שריר. כאשר לא נעשה בה שימוש וניקוי חוזר, הבולטה שוב תרדם לתוך שיעבוד והנדוס תודעתי תבניתי ללא ראייה בהירה.


ישנן כמה טכניקות רבות ותרגולים בהם נוכל לנקות ולפתוח את העין השלישית שלנו. אני אציג בפניכם כמה נקודות שכדאי לנו להימנע מהם, ונקודות שכדאי לנו להטמיע בחוויה שלנו, כדי להשיג חיבור מחדש לאני העליון.


1. הכוונה


כמובן שהכוונה היא החשובה ביותר, והיא זו שתגרום להשתלשלות האירועים.


הגדירו את הכוונה שלכם כדי להתחיל לעבוד עם האצטרובל ולהרחיב אותו. כוונה לכך שהוא משרת אותנו בראיית עולם והכוונה רוחנית.


2. להימנע כמה שיותר מפלואוריד


פלואוריד יש לנו בעיקר במשחות שיניים, חיסונים, ומהמים שאנו שותים בברזים, בקבוקים ובמכונות השתיה.


הונאת הפלואוריד היא ידועה כבר המון שנים, בכך שמרעילים את האוכלוסיה וסוגרים לנו את התקשורת עם האני העליון באמצעות תוכנית הפלרת מי-השתייה ברחבי העולם.


רמת הפלואוריד המוכנסת למים בישראל בין הגבוהות בעולם. מעבר לסתימה שלנו בעין השלישית, הפלרת המים עלולה להגדיל את הסיכון לחלות בסרטן העצם, מחלות, רעלים, דלקות ולנזקים הורמונליים העלולים להוביל למחלת הסוכרת.


כמו כן, הפלואוריד עלול לגרום לנזקים בבלוטת התריס ולגרום להפרעות התנהגות, חוסר איזון ופגיעה במערכת העצבים.


נזקים נוספים כמו: עייפות כרונית, פגיעה באיכות השינה, האטה בקצב חילוף החומרים בגוף, אלצהיימר, הפרעות קשב וריכוז, האצת קצב ההזדקנות, מומים בלידה ועוד.


כמעט ב 100% מהמים שאנו שותים, בין אם זה מבקבוקים, מכונות מים או ברזים, הם מלאים בפלוריד.


להימנע ממשחות שיניים המכילות פלואוריד (ניתן להחליף את משחת השיניים המסחרית במשחה ביתית העשויה ממים וסודה לשתייה) יש לנו גם מוצרים טבעיים שאנחנו מכינים בבית המימד הפנימי.


3. בחירות אוכל


בעידן המטריקסי שלנו היום, חלק גדול מהמזון שאנו צורכים, מעכבים את האצטרובל ויוצרים מחלות ורעלים.


כדאי לנו להפחית בצריכת סוכר מזוקק, לפחית כמה שיותר כספית ולהימנע מקפאין מופרז.


עם זאת יש לנו גם מאכלים ותוספים שיכולים לעזור לפתיחה של העין השלישית, למשל חומץ תפוחים יכול מאוד לעזור או שמן לבונה, כורכום, חומצת לימון, שמן אורגנו, חומץ תפוחים טהור, סלק ועוד.


4. להימנע מעודף של סידן


גם כאן יש לנו הרבה מאוד מניפולציות בכך שבדיאטות כאלה ואחרות, מעודדים אותנו בצריכת סידן מופרזת, מה שגורם להצטברות בבלטות וסגירת העין השלישית.


תוספי סידן מזיקים יותר מאשר מועילים.


5. נקישות עדינות על המצח


הקשה עדינה על המצח עם האצבעות באזור שבין הגבות מפעילה את בלוטת האצטרובל.


זה עובד כי עם הנגיעות הקטנות האלה נוצר רטט שמגיע למוח ולבלוטה.


אותו הרטט עובר גם דרך עצמות הגולגולת, וזה בתורו מגרה את בלוטת יותרת המוח ואת בלוטת האצטרובל. הוא גם מעיר את ההיפותלמוס דרך גבעול יותרת המוח.


6. לשיר


בדיוק כמו הקשה על המצח, שירה גם יכולה לעזור להפעיל את בלוטת האצטרובל ושאר הבלוטות.


השירה מפעילה את הבלוטות, כולל האצטרובל. אם אתם לא אוהבים לשיר, אתם יכולים להשיג את אותו האפקט על ידי מלמול מונולוג פנימי או מנטרה.


7. טכניקות נשימה


תרגילי נשימה מפעילים את בלוטות האצטרובל והיפופיזה תוך גירוי זרימת נוזל המוח.


טכניקות נשימה יהיו כנראה האפקטיביות ביותר עבור פתיחת העין השלישית ושאר הצ'אקרות.


הנשימה זה אחד הדברים הראשונים שאנחנו מאפסים ומטפלים בהם בתהליך הרוחני.


נשימה זו המכניקה והמפתח לכל המניפולציות שאנחנו עושים עבור ריפוי, פתיחת צ'אקרות מיקוד, איזון מערכת העצבים ההיקפית, הגעה למצבי תודעה אלטרנטיביים והגעה למצבי שקט ורגיעה.


כשאנשים מגיעים אלינו לטיפול או לתהליך עומק קבוצתי, טכניקות נשימה יהיו שער הכניסה הבסיסי ביותר למסע הרוחני, הכולל סט הטכניקות האפקטיבי ביותר עבור איזון והנעה אנרגטית של פראנה.


8. הישארו בחושך


ישנן סיבות רבות לעשות את המדיטציות שלנו בחושך.

מדיטציה במקומות חשוכים מאפשרת להפרשה של DMT, אלקלואיד ומלטונין הגורם למוח לחוות תחושות מוגברות של תודעה וחמלה אוניברסלית.


כפי שאמרנו בהתחלה, בלוטת האצטרובל אחראית על ויסות מחזור השינה/ערות שלנו. זה מייצר את המלטונין, שהוא הורמון השינה כאשר הסביבה שלנו מתחילה להחשיך.


ייצור המלטונין הוא גם אנטי אייג'ינג, ומהווה חומר חשוב להפעלת בלוטת האצטרובל בעוצמה המקסימלית.


9. לצחוק ולחייך


החיוך מאפשר ליותר אור להיכנס לגופך ויחד עם הצחוק מפחית מתח ומרגיע את הגוף.

זה גם ממריץ את שחרור האנדורפינים ומקדם תחושת רווחה.

הרפיה וצחוק מגביר את זרימת הדם ואת השפעת ההורמונים המופרשים מבלוטת האצטרובל.

לקחת את המטאפורות של החיים ופשוט לצחוק עליהם, זה תמיד טוב.

 

אני מזמין אתכם להצטרף לתוכנית העומק שלי,

ללמוד עוד על השיטות שלי,

להצטרף לעמוד האינסטגרם שלי,

לצפות בערוץ היוטיוב שלי,

ולצפות בערוץ הטיק-טוק שלי.




101 צפיות
bottom of page